مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1397 ساعت 10:252018-06-13اقتصادي

انتقاد تلویحی نعمت زاده از مدیریت کشور


استفاده از توانمندی های داخلی هنری است که می توان نام مدیریت بر آن گذاشت، اما ما در مدیریت روابط بین الملل، - وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت گفت: استفاده از توانمندی های داخلی هنری است که می توان نام مدیریت بر آن گذاشت، اما ما در مدیریت روابط بین الملل، داخلی، صنعت، اقتصاد و غیره بالاخره ضعیف هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه روز گذشته صاحبان برخی برندهای برتر کشور در جلسه انجمن ملی برند گردهم آمدند و با حضور وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت که در زمان او بحث تشکیل این انجمن مطرح شده بود، چالش های خود را بررسی کردند.

رضا رحمانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمدرضا مودودی - دبیر ستاد انتخاب برند ملی - از دیگر مسئولان حاضر در این مراسم بودند که در کنار فعالان بخش خصوصی به بررسی موضوع پرداختند.

در این جلسه نمایندگان بخش خصوصی از پیگیری های متعددی که برای ثبت این انجمن صورت گرفته یاد کردند و اینگونه اعلام کردند که گاه برای ثبت این انجمن آنها به وزارت صنعت، معدن و تجارت فرستاده شدند و گاه این موضوع به وزارت کشور یا نهادهای دیگر مانند اتاق بازرگانی سپرده شده است، اما در نهایت نتیجه مطلوبی از پیگیری های صورت گرفته حاصل نشده است.

در این جلسه یکی از صادرکنندگان صاحب برند نیز اینگونه اظهار کرد که دو روز پس از خروج آمریکا از برجام و اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تلویحی نعمت زاده از مدیریت کشور

انتقاد تلویحی نعمت زاده از مدیریت کشور