مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1397 ساعت 12:402018-06-13ورزشي

ترکیب تیم ملی والیبال نشسته در جهانی هلند اعلام شد


مدیر تیم های ملی والیبال نشسته اسامی ملی پوشان حاضر در مسابقات جهانی هلند در بخش زنان و مردان را اعلام کرد.

- هادی رضایی در گفت وگو با ایسنا، درباره ترکیب تیم ملی والیبال نشسته مردان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان هلند و حضور مرتضی مهرزاد در این رقابت ها اظهار کرد: تمام کسانی که در لیگ جهانی والیبال نشسته حضور داشتند به جز آرش خرمالی که محمد خالقی جایگزین وی شد، در مسابقات جهانی هلند نیز شرکت خواهند کرد.

وی گفت: اگرچه مرتضی مهرزاد برای مسابقات جهانی هلند انتخاب شده، اما برای تثبیت حضورش در ترکیب تیم باید به آمادگی کامل برسد.

البته نسبت به لیگ جهانی از نظر تکنیکی و تاکتیکی شرایط بهتری دارد اما انتظار داریم در 2 مرحله اردوی آمادگی که قبل از اعزام به مسابقات جهانی هلند پیش بینی شده است به آمادگی مطلوبتری برسد و انتظارات ما را برآورده کند.

بنابراین 12 نفری که برای مسابقات جهانی هلند انتخاب شدند اگر هر کدام از بازیکنان آماده نباشند، احتمال خط خوردن آنها از تیم ملی وجود دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته زمان برگزاری اردوی بعدی تیم ملی مردان را 31 خرداد تا 6 تیر در آکادمی ملی المپیک مجموعه ورزشی انقلاب و 15 تا 22 تیر عنوان کرد و افزود: در این دو اردو سعی خواهیم کرد بیشتر روی کارهای تاکتیکی، تکنیکی و تیمی کار کنیم تا تیم آماده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب تیم ملی والیبال نشسته در جهانی هلند اعلام شد

ترکیب تیم ملی والیبال نشسته در جهانی هلند اعلام شد