مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 خرداد 1397 ساعت 10:062018-06-15ورزشي

سکوت مسئولان فدراسیون بسکتبال درباره وضعیت نگران کننده تیم ملی جوانان


تیم ملی بسکتبال جوانان با لغو اردوهای خارجی اش وضعیت نگران کننده ای در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا دارد و در این بین سکوت مسئولان فدراسیون هم جالب توجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تیم ملی بسکتبال جوانان در حالی که باید از اواسط مرداد ماه در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل حریفان به میدان برود این روزها اردوهای خارجی اش لغو شده است.

ملی پوشان جوان کشورمان که با تصمیم مسئولان فدراسیون حضور در تورنمنت چین را به اردوی اروپایی ترجیح دادند حالا با لغو مسابقات چین بدون بازی تدارکاتی آن هم در آستانه رقابت های مهم قهرمانی آسیا مانده اند.

فدراسیون بسکتبال که به دلیل مشکلات مالی و ارزی اردوی چین را به اردوی اروپایی ترجیح داد حالا با وجود لغو مسابقات چین هم خبری از برنامه ریزی جدید برای این تیم وجود ندارد و این نکته جالب توجه اینکه خبر لغو تورنمنت چین چند روزی است منتشر شد اما مسئولان فدراسیون بسکتبال در این زمینه هیچ اظهارنظری نداشته و سکوت را ترجیح دادند.

تیم ملی نوجوانان که فروردین ما در مسابقات قهرمانی آسیا نتوانسته نیمه نهایی صعود کند دسترنج فدراسیون جدید نبود اما حالا این تیم جوانان صفر تا صد برنامه های آن توسط همین فدراسیون طراحی شده و اگر خدای ناکرده این تیم نتواند در آسیا نتیجه بگیرد آن وقت باید مسئولان فدراسیون پاسخگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت مسئولان فدراسیون بسکتبال درباره وضعیت نگران کننده تیم ملی جوانان

سکوت مسئولان فدراسیون بسکتبال درباره وضعیت نگران کننده تیم ملی جوانان