مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 14:052018-06-20ورزشي

تلاش های خوبی برای حمایت از آذرخش بندرعباس صورت گرفت


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش هایی که برای حمایت از تیم فوتسال آذرخش بندرعباس انجام شده است تلاش های خوبی بوده است اما متأسفانه در این زمینه ما مشکل ساختاری و کارکردی داریم.

- محمد آشوری تازیانی در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: شورونشاطی که در دیدارهای ورزشی هست زمینه را برای کشف استعدادهای مختلف ورزشی این مرزوبوم فراهم می کند.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی بین کارمندان باعث ایجاد شورونشاط میان آن ها می شود و قطعاً همه ما برای توسعه ورزش کارمندی و همگانی تلاش کنیم.

آشوری تازیانی ادامه داد: تلاش های مختلفی را در حمایت از بخش ورزشی داشته ایم و تلاش های شایسته ای برای ارتقای بودجه ورزشی در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است و هرچه اعتبارات در حوزه ورزش بیشتر باشد، در حوزه قهرمانی و همگانی می توان افزایش فضای سرانه ورزشی را داشت.

وی گفت: همه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای ارتقای سطح ورزشی تلاش بسیاری داشته اند و نگاه ها در این زمینه بسیار خوب است.

عضو هیئت رییسه مجلس اظهار کرد: تلاش هایی که برای حمایت از تیم فوتسال آذرخش بندرعباس انجام شده، تلاش های خوبی بوده است اما متأسفانه در این زمینه ما مشکل ساختاری و کارکردی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های خوبی برای حمایت از آذرخش بندرعباس صورت گرفت

تلاش های خوبی برای حمایت از آذرخش بندرعباس صورت گرفت