مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 12:552018-06-22اقتصادي

چند و چون معامله اوراق گواهی سپرده سکه در بورس کالا


اوراق گواهی سپرده سکه قابل معامله در بورس کالا حکم سکه فیزیکی را دارد و مردم به راحتی می توانند آن را بدون محدودیت خرید و فروش کنند.

به نظر می رسد که بانک مرکزی به کمک عرضه این اوراق در بورس می خواهد به صورت بلندمدت و مستمر در بازار حضور پیدا کرده و تعادل .

- اوراق گواهی سپرده سکه قابل معامله در بورس کالا حکم سکه فیزیکی را دارد و مردم به راحتی می توانند آن را بدون محدودیت خرید و فروش کنند.

به نظر می رسد که بانک مرکزی به کمک عرضه این اوراق در بورس می خواهد به صورت بلندمدت و مستمر در بازار حضور پیدا کرده و تعادل موجود در روند معاملات و میزان عرضه و تقاضا را حفظ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش فروش تعداد 7 میلیون و 644 هزار قطعه سکه بهار آزادی در حالی توسط بانک مرکزی انجام شد که هجوم سرمایه ها به بازار نقدی این کالای سرمایه ای مانع از آن شد که التهاب بازار و عطش خریداران به کمک اجرای این طرح فروکش کند؛ به طوری که سکه نقدی همچنان در تب و تاب رشد قیمت ها به سر می برد و هم اکنون قیمت ها در مرز دو میلیون و 500 هزار تومان در نوسان بوده و همچنان تقاضای خرید در میان سرمایه داران قابل مشاهده است.

بازوی پولی اقتصاد کشور در حالی در این طرح بیش از هفت میلیون سکه را پیش فروش کرد که با توجه به موعد تحویل سکه های پیش فروش شده تقریبا دو سال طول می کشد تا بانک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند و چون معامله اوراق گواهی سپرده سکه در بورس کالا

چند و چون معامله اوراق گواهی سپرده سکه در بورس کالا