مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 10:012018-06-23بين الملل

تشدید اعتراضات مردمی به سیاست های «السیسی» در شبکه های اجتماعی


مردم مصر که از بحران های سیاسی و اقتصادی در این کشور رنج می برند، اعتراضات خود علیه سیاست های «عبدالفتاح السیسی» رییس جمهور این کشور را در صفحات توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی تشدید کردند.

- تشدید اعتراضات مردمی به سیاست های السیسی در شبکه های اجتماعی مردم مصر که از بحران های سیاسی و اقتصادی در این کشور رنج می برند، اعتراضات خود علیه سیاست های عبدالفتاح السیسی رییس جمهور این کشور را در صفحات توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی تشدید کردند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در چند روز گذشته برخی از کاربران شبکه های اجتماعی با ایجاد هشتگ ارحل یا سیسی (السیسی کنار برو)، خواستار کناره گیری السیسی از قدرت در پرتو بحران های سیاسی و اقتصادی در مصر شدند.

فعالان مصری از السیسی خواستند تا به تعهدات قبلی خود عمل کرده و این سخن خود را که گفته بود اگر مصری ها از من بخواهند از قدرت کنار بروم، کنار خواهم رفت عملی کرده و از قدرت کناره گیری نماید.

طبق گزارش وبگاه الخلیج الجدید" کاربران با انتشار 70 هزار توییت به سیاست های اقتصادی السیسی اعتراض کردند که توییت تمسخر آمیز و اعلام خشم از اقدامات اخیر دولت علیه ملت مصر از جمله کاهش یارانه سوخت، افزایش قیمت بنزین و دیگر کالاهای اساسی دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید اعتراضات مردمی به سیاست های «السیسی» در شبکه های اجتماعی

تشدید اعتراضات مردمی به سیاست های «السیسی» در شبکه های اجتماعی