مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1397 ساعت 12:412018-06-26فرهنگي

برپایی نمایشگاه آثار نگارگری به همراه 2 کارگاه آموزشی


نمایشگاه آثار نگارگری با عنوان «مروری بر آثار اردشیر مجرد تاکستانی» افتتاح و 2 نشست تخصصی و 2 کارگاه آموزشی در حاشیه آن برگزار می شود.

- نمایشگاه آثار نگارگری با عنوان مروری بر آثار اردشیر مجرد تاکستانی افتتاح و 2 نشست تخصصی و 2 کارگاه آموزشی در حاشیه آن برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین گشایش نمایشگاه آثار نگارگری با عنوان مروری بر آثار اردشیر مجرد تاکستانی ساعت 17 روز جمعه هشتم تیرماه در گالری باغ موزه هنر ایرانی برگزار می شود.

در حاشیه این نمایشگاه، 2 کارگاه و نشست تخصصی به صورت رایگان برای علاقه مندان برگزار خواهد شد.

  نشست اول با عنوان از بین النهرین تا ماوراءالنهر (میان رودان)  دهم تیرماه و نشست دوم با موضوع نقاشی کلاسیک ایران و تفاوت آن با نقاشی مدرن  23 تیرماه از ساعت 16 تا 19 برگزار خواهد شد.

کارگاه اول نیز به طراحی حیوانات (تشعیر) اختصاص دارد که 16 تیرماه برگزار می شود و موضوع کارگاه دوم نگارگری است که 25 تیرماه از ساعت 16 تا 19 برگزار خواهد شد.

نمایشگاه  مروری بر آثار اردشیر مجرد تاکستانی تا 28 تیرماه همه روزه جز روزهای پنج شنبه از ساعت 14 تا 20 میزبان هنردوستان است.

مجرد تاکستانی متولد 1328 رشت بوده و نگارگری را نزد استادانی همچون ابوطالب مقیمی، عباس معیری و محمود فرشچیان تلمذ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه آثار نگارگری به همراه 2 کارگاه آموزشی

برپایی نمایشگاه آثار نگارگری به همراه 2 کارگاه آموزشی