مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1397 ساعت 10:162018-06-28اقتصادي

آبرسانی به روستاییان و عشایر در دولت مورد تصویب قرار گرفته است


تامین آب و آبرسانی به روستاییان و عشایر در دولت مورد تصویب قرار گرفت، اعتبار لازم تأمین شده و بخش روستایی را وزارت نیرو پیگیری می کند و به سازمان عشایر نیز میزانی اعتبار تعلق گرفته که امیدواریم بتوانند مشکلات را برطرف کنند.

- محمود حجتی امروز در حاشیه افتتاح پروژه های کشاورزی شهرستان خاش به خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: در زمینه وضعیت خشکسالی که دامن گیر مردم سیستان و بلوچستان است، گفت: ستاد بحران حوادث خسارات خشکسالی را برآورد می کند، دارند پیگیری کنند، ما وضعیت خوبی را قبل از عید در سطح کشور نداشتیم با باران بهاری تا حدودی مشکلات برخی نقاط کشور بهبود پیدا کرد، اما سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و یک میزانی هم فارس خشکسالی حاد دارند.

وی اضافه کرد: تمدید و تسهیل وام ها را برای کشاورزان درخواست کردیم که در دستور بررسی قرار دارد، در مجموع دولت توجه ویژه به استان های محروم دارد.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در ارتباط با تأمین آب، تامین آب و آبرسانی به روستاییان و عشایر در دولت مورد تصویب قرار گرفت، بخش روستایی را وزارت نیرو پیگیری می کنند و منابع آن در اختیارشان قرار گرفته تا بتوانند سقایی آبرسانی کنند.

حجتی با بیان اینکه در بحث عشایر، به همکاران ما در سازمان عشایر میزانی اعتبار تعلق گرفته که امیدواریم بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به روستاییان و عشایر در دولت مورد تصویب قرار گرفته است

آبرسانی به روستاییان و عشایر در دولت مورد تصویب قرار گرفته است