مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1397 ساعت 15:302018-06-28سياسي

قاضی زاده هاشمی: عده ای به دنبال متشنج کردن فضای کشور هستند


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای به دنبال این هستند که افکار عمومی و فضا را متشنج کنند و به نحوی صحبت می کنند که کسی از آن ها سئوال نکند که شما چکاره هستید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر حسین قاضی زاده هاشمی در همایش روز ملی اصناف در دانشگاه فرهنگیان با بیان این مطلب، اظهار کرد: از خودم و تمامی مردم و مسئولان خواستارم که به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کنیم.

آن چیزی که واقعیت است ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم یک هجوم همه جانبه اقتصادی علیه کشور ما توسط نظام سلطه جهانی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: زمینه های شکل گیری این جنگ مانند زمینه شکل گیری جنگ های نظامی است.

اصلا چطور شد که در اوایل انقلاب صدام به ما حمله کرد؟ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: ما در آن زمان یک زمینه های داخلی داشتیم، انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده بود، نظام دفاعی منسجمی نداشتیم، وضعیت اقتصادی کشور مطلوب نبود و دعوای سیاسی در کشور وجود داشت، بسیاری از کسانی که مسئولیت در کشور داشتند اختلاف نظرهایی با نگاه امام (ره) داشتند، بسیاری از سران رژیم گذشته فرار کردند و گروه های ضد انقلاب را تحریک می کردند و آمریکایی ها و صدام به این پی بردند که الان وقتش است و می تواند این حمله صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: عده ای به دنبال متشنج کردن فضای کشور هستند

قاضی زاده هاشمی: عده ای به دنبال متشنج کردن فضای کشور هستند