مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1397 ساعت 10:462018-06-29اقتصادي

رییس سازمان امور عشایر ایران: عشایر 25 درصد گوشت قرمز کشور را تولید می کنند


رییس سازمان امور عشایر ایران با اشاره به اینکه 25 درصد تولیدات گوشت کشور مربوط به عشایر است، گفت: 35 درصد صنایع دستی و 28 درصد تولید دام سبک کشور نیز توسط عشایر صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، کرمعلی قندالی امروز در نخستین همایش جشنواره روستایی عشایری در ییلاقات دیزاب شهرستان طارم با بیان اینکه در برخی از جاها غفلت کرده و تعریف درستی از فعالیت های مربوط به عشایر تعریف نکرده ایم، اظهار کرد: در کجای دنیا می توان مردمی پیدا کرد که به صورت خودجوش در سطح کشور حضور دارند که به لحاظ فرهنگی و به لحاظ کاری پرتلاش هستند و پایگاه هایی برای امنیت کشور می باشند.

رییس سازمان امور عشایر ایران با اشاره به اینکه اشتغال و تولید در جامعه از اهم سیاست های پیش روی ما مطرح می شود، خاطرنشان کرد: ما باید از هر نوع امکاناتی که وجود دارد، ظرفیت سازی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه 25 درصد از تولیدات گوشت کشور مربوط به عشایر است، ابراز کرد: همچنین 35 درصد صنایع دستی و 28 درصد تولید دام سبک کشور توسط عشایر صورت می گیرد.

رییس سازمان امور عشایر ایران ادامه داد: عشایر تنها 2 درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند.

رییس سازمان عشایر ایران با اشاره به اینکه عشایر یک جمعیت مولد و کم توقع و کم هزینه هستند، خاطرنشان کرد: بانوان عشایر ایران ظرفیت بسیار بالای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان امور عشایر ایران: عشایر 25 درصد گوشت قرمز کشور را تولید می کنند

رییس سازمان امور عشایر ایران: عشایر 25 درصد گوشت قرمز کشور را تولید می کنند