مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1397 ساعت 12:302018-06-29سياسي

زارعی: باید در مجامع تصمیم گیری اراده قوی خود را برای کمک به یمن شکل دهیم


ائتلاف خارجی در یمن تاکنون خسارات و تلفات زیادی داده است و به خوبی می دانند که در بمباران های هوایی بیشتر نیروهای خودشان به هلاکت می رسند نه نیروهای انصارالله.

- سعدالله زارعی گفت: ائتلاف خارجی در یمن تاکنون خسارات و تلفات زیادی داده است و به خوبی می دانند که در بمباران های هوایی بیشتر نیروهای خودشان به هلاکت می رسند نه نیروهای انصارالله.

خوشبختانه انصارالله مغلوب شد و شرایط میدانی را به نحو عالی هدایت کرد و ضربات غیر قابل باوری را به آمریکایی ها وارد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کارشناس مسائل غرب آسیا و بین الملل در پیش خطبه های نماز جمعه این هفته تهران جنگ یمن را با توجه به نیروهای شرکت کننده در آن جنگی بزرگ، بین المللی و منطقه ای و علیه یک ملت در یک جغرافیای محدود برشمرد و گفت: این جنگ به این بهانه شکل گرفته است که یک ملت یک رییس جمهور و دولت بر سر کار را بر کنار کرد و رییس دیگری را روی کار آورد اما سعودی ها و آمریکایی ها تحمل این مساله را نداشتند و برای به کرسی نشاندن حرف خود در مخالفت با ملت یمن جنگ ظالمانه ای را علیه این ملت شکل دادند.

وی ادامه داد: متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل که باید حافظ امنیت و مصالح ملت ها باشد با صدور قطعنامه راه محاسبه ظالمانه ملت یمن و جنگ شدید علیه آنها را تجویز کردند و همین حالا نماینده دبیر کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی: باید در مجامع تصمیم گیری اراده قوی خود را برای کمک به یمن شکل دهیم

زارعی: باید در مجامع تصمیم گیری اراده قوی خود را برای کمک به یمن شکل دهیم