مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1397 ساعت 14:162018-06-29اقتصادي

رسیدگی فوری به وضعیت بازار سکه و ارز/ دولت و مسؤولان با جدیت به فکر حل مشکلات باشند


امام جمعه قم با بیان اینکه وضع ارز و سکه و نقدینگی مردم نیازمند بررسی است گفت: چرا چنین مسائلی در جامعه ما اتفاق می افتد، این سخن همه مردم است و باید اقدام عملی داشت و بهانه را از دشمن گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قم که در مصلای قدس برگزار شد یکی از عوامل پایداری هر نظام را اقتدار علمی دانست و اظهار کرد: اگر جامعه از علم برخوردار نباشد اقتدار خود را از دست داده است و برنامه ریزی و سیاستگذاری ما باید در مسیر رشد علمی جامعه باشد.

وی در ادامه به مسائل اقتصادی اشاره کرد و افزود: هر اقدام در عرصه اقتصادی که به رشد بیانجامد معروف است؛ اگر جامعه از برنامه ها و سیاست های اقتصادی احساس رضایت کردند اقدامی مهم و قابل توجه صورت گرفته است.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه اگر سیاست اقتصادی کشور رها شد نمی توان گفت که معروف اتفاق افتاده است، افزود: اگر مردم گرفتار سرگردانی اقتصادی شوند منکر رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب چند سال است که شعار سال را مسائل اقتصادی قرار دادند خاطرنشان کرد: رهبر ما هوشمند، آینده نگر و دشمن شناس هستند و تمام مسائل را رصد می کنند و فرمودند یکی از بخش هایی که دشمن می تواند ضربه وارد کنند بخش اقتصادی است و بر اقتصاد مقاومتی تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی فوری به وضعیت بازار سکه و ارز/ دولت و مسؤولان با جدیت به فکر حل مشکلات باشند

رسیدگی فوری به وضعیت بازار سکه و ارز/ دولت و مسؤولان با جدیت به فکر حل مشکلات باشند