موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1397 ساعت 23:562018-06-29بين الملل

تروریسم اسلامی تولید غرب است


غرب به منظور مشروعیت بخشی به جنایاتش، سیستم تبلیغاتی بسیار پیچیده و موثری را ایجاد کرد تا منطق و دگم های فرهنگی خود را به بقیه جهان تحمیل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، آندره ولچک روزنامه نگار تحقیقاتی برجسته آمریکایی و همکار نوام چامسکی در نگارش کتاب در باره تروریسم غربی، از هیروشیما تا هواپیماهای بدون سرنشین در گفتگویی با سایت اینوستیگ اکشن دیدگاههایش در باره تروریسم غربی و همکاری اش با چامسکی را مطرح کرده است که در زیر از نظر می گذرانید: آقای ولچک! شما همیشه در گفتگوهای پرشور خود با نوام چامسکی، حقایقی را در باره مداخله گرایی امپریالیستی در تاریخ معاصر در آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه افشا می کنید.

هدف شما از تغییر تمرکز از دشمنان ادعایی غرب به خود غرب چیست؟ ولچک: غرب برای چند قرن طولانی جهان را به لحاظ نظامی و اقتصادی غارت کرده است.

غرب همچنین به منظور مشروعیت بخشی به جنایاتش، سیستم تبلیغاتی بسیار پیچیده و موثری را ایجاد کرد تا منطق و دگم های فرهنگی خود را به بقیه جهان تحمیل کند.

این برنامه با چنان مهارت و جدیتی دنبال شد که به طور بنیادی تمام روایت های دیگر تضعیف و یا محو شدند.

نتیجه این ماجرا از بین رفتن توسعه منطقی جهان و بلکه خرد شدن و درهم شکسته شدن آن بوده است و تنها این دگم ها و ارزشهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریسم اسلامی تولید غرب است

تروریسم اسلامی تولید غرب است