مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1397 ساعت 10:412018-07-01سياسي

فارس گزارش می دهد حمایت از یک سخنرانی؛ چرخش منتقدان یا رییس جمهور؟


آیا اصولگرایان در اعلام حمایت خود از تغییر مواضع رییس جمهور دچار شتابزدگی و فراموشی شده اند؟ - گروه سیاسی " ـ انعکاس اظهارات روز چهارشنبه حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور را در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت می توان متفاوت از نمونه های پیشین خود دانست؛به ویژه که منتقدان وی و دولتش هم از آن حمایت کردند.

این اعلام حمایت از سوی چهره های منتقد دولت به حدی بود که نارضایتی برخی از چهره های جوانتر اصولگرا را به ویژه در فضای مجازی به همراه داشت، چرا که برایشان این پرسش را به وجود آورد که آیا پیشکسوتان اصول گرایی، اشتباهات و ضعف های دولت را که قاطبه اصول گرایان بر عمق و فاحش بودن آن متفق القول بوده اند، یک شَبِه و با یک سخنرانی فراموش کرده اند؟ اما منتقدان دولت، کدام محورهای صحبت ها و وعده های رییس جمهور را پسندیدند و دولت را به آن تشویق کردند که موجب شد، از سوی برخی هم طیفانشان، متهم به فراموشی نقدهایشان به دولت یازدهم و دوازدهم بشوند؟ اختلاف داخلی بالاترین هزینه ها را به مردم و به ویژه فقرا تحمیل می کند .

حاضرم در برابر تمام مخالفین و منتقدین خم شوم و دست آنها را برای اتحاد و همکاری ببوسم .

این ظاهراً مطلع آن بخش از سخنان رییس جمهور در جمع مدیران ارشد دولت است که به نظر منتقدان، متفاوت از همیشه به نظر رسیده و مورد استقبالشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد حمایت از یک سخنرانی؛ چرخش منتقدان یا رییس جمهور؟

فارس گزارش می دهد حمایت از یک سخنرانی؛ چرخش منتقدان یا رییس جمهور؟