مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1397 ساعت 12:012018-07-04سياسي

تحلیل وب سایت لبنانی از آغاز مأموریت سفیر جدید ایران در بیروت


یک وب سایت لبنانی در گزارشی از تغییر سفیر ایران در این کشور، سفیر جدید را فردی باتجربه به ویژه در حوزه کشورهای حاشیه خلیج فارس خواند و نوشت که ایران سیاستی جدید در پیش خواهد گرفت.

- گزارشی در این خصوص منتشر و اعلام کرد جانشین فتحعلی کسی است که پیش تر سفیر ایران در برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس بوده و تجربه خوبی در این حوزه دارد.

این وبگاه خبری نوشت: محمد فتحعلی سفیر ایران در لبنان چمدان های خود را بسته تا جای خود را به سید محمد جلال فیروزنیا سفیر جدید بدهد؛ کسی که قبل از انتخابات پارلمانی لبنان (در 16 اردیبهشت 1397) برای این پست تعیین شده بود.

در این گزارش آمده است که فیروزنیا هفته جاری با علی لاریجانی (رییس مجلس شورای اسلامی ایران) دیدار داشته و لاریجانی به اطلاع او رسانده که قصد سفر به لبنان نهایتا تا ماه سپتامبر را دارد و فیروزنیا باید مقدمات این سفر را فراهم کند .

لبنان دیبایت سفیر جدید را بسیار باتجربه توصیف کرد و نوشت: سفیر جدید ایران تجربه هایی فراتر از دیپلماسی دارد، اما آنچه بیشتر از همه جلب توجه می کند این است که او متخصص در حوزه تعامل با پرونده های (کشورهای حاشیه) خلیج (فارس) است.

او سفیر ایران در تعدادی از این کشورها و نیز مدیر کل (اداره) خلیج فارس در وزارت خارجه ایران بوده و تجربه خود را با کار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل وب سایت لبنانی از آغاز مأموریت سفیر جدید ایران در بیروت

تحلیل وب سایت لبنانی از آغاز مأموریت سفیر جدید ایران در بیروت