مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1397 ساعت 13:352018-07-04ورزشي

معینی: قابلیت های بازیکنان ایرانی بالاتر از بازیکنان ژاپن و کره است


رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال می گوید تنها تفاوت ایران با کره و ژاپن در بحث آموزش فوتبال پایه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون معینی درباره برگزاری تمرینات تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: اردوهای تدارکاتی این تیم به طور مستمر در حال برگزاری است و طبق برنامهریزی کادرفنی تیم ملی از سال گذشته به طور مداوم بازیکنان تحت نظر هستند و تمرینات خود را پیگیری میکنند.

با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت های مهمی پیش روی این تیم است، بازیکنان باید به صورت مداوم تمرین داشته باشند.

معتقدم نباید ملی پوشان را رها کنیم.

پس از پایان رقابت های جام جهانی زیر 17 سال به سرمربیگری چمنیان، بازیکنانی که در رده سنی جوانان حضور داشتند در اختیار تیم جوانان قرار گرفتند و بازیکنانی که در رده سنی نوجوانان حضور داشتند در اختیار تیم نوجوانان قرار گرفتند.

برای هر تیم طبق برنامههای کادر آن تیم و مسابقات پیش رویشان برنامه ریزی میکنیم و سپس طبق الویت بندی، برنامهها مرحله به مرحله به اجرا میرسد.

وی اضافه کرد: پس از اینکه تیم ملی جوانان در رقابت های مقدماتی اردن حذف شد و به مرحله بعدی صعود نکرد، طی نشست هایی که برگزار کردیم برای این تیم برنامههای جدیدی را در نظر گرفته و قصد داریم تا اردوهای تدارکاتی در این رده را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معینی: قابلیت های بازیکنان ایرانی بالاتر از بازیکنان ژاپن و کره است

معینی: قابلیت های بازیکنان ایرانی بالاتر از بازیکنان ژاپن و کره است