مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1397 ساعت 15:312018-07-04اقتصادي

فارس گزارش می دهد سایه فضای مجازی بر فروش نشریات مکتوب / هیچ کیوسک داری بیمه نیست


در شرایط جدید و تأثیر فضای مجازی بر فروش روزنامه وضعیت معیشتی کیوسک داران مطبوعاتی وضعیت معیشتی نگران کننده ای دارند با وجود چندین دهه در این فعالیت از بیمه بهره نمی برند.

- سایه فضای مجازی بر فروش نشریات مکتوب / هیچ کیوسک داری بیمه نیست در شرایط جدید و تأثیر فضای مجازی بر فروش روزنامه وضعیت معیشتی کیوسک داران مطبوعاتی وضعیت معیشتی نگران کننده ای دارند با وجود چندین دهه در این فعالیت از بیمه بهره نمی برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، اکنون فاصله زیادی بین نسلی که خاطراتش را کنار کیوسک های روزنامه فروشی گذرانده است با نسلی که با لم دادن روی مبل آخرین اخبار و اطلاعات موردنیاز خود را از طریق فضای مجازی دریافت می کند افتاده است و مجلات گل آقا و جدول و گرفتن نتایج کنکور و دریافت آگهی های استخدام و .

از طریق روزنامه و مجله تبدیل به خاطره شده است و حجم زیاد کیوسک های روزنامه فروشی با سیطره شبکه های اجتماعی قادر به حفظ ارتباط خود با خوانندگان نیستند.

بر اساس این گزارش، بالا رفتن دستمزد نیروی کار حوزه رسانه، هزینه چاپ و گرانی کاغذ شاید بخش کوچکی از دلایل اقتصادی نشریات مکتوب باشد اما کاهش مطالعه در بین خانواده ها و پایین آمدن قدرت خرید مردم به دلایل اقتصادی و بیکاری دلیل عمده ای در کاهش اقبال روزنامه ها از سوی خوانندگان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد سایه فضای مجازی بر فروش نشریات مکتوب / هیچ کیوسک داری بیمه نیست

فارس گزارش می دهد سایه فضای مجازی بر فروش نشریات مکتوب / هیچ کیوسک داری بیمه نیست