مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1397 ساعت 15:562018-07-06سياسي

امروز وقت دعوای سیاسی نیست/ مشکلات مردم باید به سرعت برطرف شود


امروز وقت دعوای سیاسی نیست و مسؤولان باید مراقب باشند تا گسل های کوچک در جامعه به گسل بزرگ تبدیل نشود و مشکلات مردم را به سرعت برطرف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان اظهار داشت: لشکرکشی ها و جنگ های جهنمی در طول تاریخ مانند جنگ آمریکا در افغانستان و عراق از جمله حیله ها و طرح های شیطان است.

وی به اجرای سند 2030 در نقاط مختلف دنیا به عنوان یکی از نقشه های جهنمی شیطان و شیطان صفتان اشاره داشت و روز عفاف و حجاب را یادآور شد و عنوان کرد: یکی از جریان های سیاهی که در تاریخ ایران اتفاق افتاد، قتل عام مردم در مسجد گوهرشاد بود.

علیدادی سلیمانی ابراز داشت: دشمنان اسلام و نظام امروز هم به دنبال از بین بردن حجاب و عفاف در جامعه هستند، چرا که حجاب را مانع رواج فساد در جامعه می دانند، اما نقشه امروز دشمنان در قالب یک جنگ نرم و آهسته است.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه ما در شرایطی قرار گرفتیم که به تعبیر مقام معظم رهبری نیاز به انسجام دشمن شکن نیاز داریم، افزود: انسجام دشمن شکن است و می تواند کشور را از خطرات و خواب های خطرناکی که دشمن برای ما دیده نجات دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز وقت دعوای سیاسی نیست/ مشکلات مردم باید به سرعت برطرف شود

امروز وقت دعوای سیاسی نیست/ مشکلات مردم باید به سرعت برطرف شود