مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 تیر 1397 ساعت 15:162018-07-08اقتصادي

مکلف کردن دولت به پرداخت 1000 میلیارد تومان مشوق صادراتی


عضو کمیسیون صنایع مجلس از طرح مشوق های صادراتی خبر داد و گفت: امسال دولت را مکلف می کنیم که مبلغ یک هزار میلیارد تومان را تأمین کند تا صادر کننده مشوقی برای صادرات داشته باشد.

- عبدالله رضیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به برگزاری همایش بین المللی توسعه صادرات از مسیر دریا که به زودی به میزبانی بندر امیرآباد برگزار می شود، اظهار کرد: مازندران دارای ظرفیت های خوب بندری با داشتن دو بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد و نوشهر است که زیرساخت های مناسبی را دارند.

وی با بیان اینکه ضعف صادرات بیشتر در خود دریا نیست بلکه متأسفانه در حوزه زیرساخت های بنادر است، تصریح کرد: بحث مهم این است که در کریدور حاشیه دریای خزر به جنوب قرار داریم و می توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم، بیشترین مشکل در بحث تجارت است یعنی مشکلاتی که در ارتباطات تجاری بین تجار ایران با تجار حاشیه خزر وجود دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید ظرفیت ها را براساس روابط سیاسی و اقتصاد سیاسی برنامه ریزی کنیم؛ اکنون بندر امیرآباد را با ظرفیت بالا احداث کردیم اما از حجمی که باید از آن استفاده کنیم بهره نمی بریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکلف کردن دولت به پرداخت 1000 میلیارد تومان مشوق صادراتی

مکلف کردن دولت به پرداخت 1000 میلیارد تومان مشوق صادراتی