مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1397 ساعت 10:102018-07-14اقتصادي

سیگنال جدید روسیه درباره افزایش بیشتر تولید نفت


وزیر انرژی روسیه اعلام کرد اوپک و متحدانش ممکن است تولید نفت خود را در صورت لزوم بیشتر از یک میلیون بشکه ای که ماه گذشته توافق کردند، افزایش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الکساندر نواک در مسکو به خبرنگاران گفت: اگر نیازی به عرضه بیش از یک میلیون بشکه نفت در روز وجود داشته باشد ما می توانیم به سرعت در این باره گفت وگو کرده و تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

تولیدکنندگان در صورت لزوم از همه ابزارهای لازم برخوردار هستند.

با وجود تعهد روسیه و عربستان سعودی با متحدانشان برای افزایش تولید، قیمت های نفت نزدیک به بالاترین حد خود در بیش از سه سال گذشته مانده اند.

میزان عرضه با سقوط بیشتر تولید ونزوئلا، اختلالات چشمگیر در صادرات لیبی و دورنمای بازگشت مجدد تحریم های آمریکا علیه ایران در مضیقه قرار گرفته است.

نواک درباره این که آیا در خصوص جزییات افزایش عرضه بیش از میزان توافق شده با خالد الفالح، همتای سعودی خود مذاکره کرده است، اظهارنظر نکرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، بحث درباره این که کدام کشورها میزان عرضه خود را افزایش خواهند داد و تولید چه میزان افزایش پیدا خواهد کرد همچنان موضوعات جنجالی در گروه اوپک پلاس مانده است.

ایران که با تحریم های آمریکا در اواخر سال میلادی جاری مواجه است، با افزایش تولید مخالف بوده و اعلام کرده است اگر اعضا از سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیگنال جدید روسیه درباره افزایش بیشتر تولید نفت

سیگنال جدید روسیه درباره افزایش بیشتر تولید نفت