مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1397 ساعت 11:302018-07-14دانش

برگزاری مجمع سالانه اتحادیه انجمن های علمی فیزیک در دانشگاه امیرکبیر


دبیر اتحادیه فیزیک ایران از برگزاری یازدهمین مجمع سالانه اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی فیزیک ایران در دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد و افزود: - اعضای این اتحادیه را دبیران انجمن علمی دانشجویی سراسر کشور تشکیل می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان طالبیان اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی فیزیک ایران را یک نهاد متشکل از انجمن های علمی دانشجویی سراسر کشور و تحت نظارت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانست و گفت: این نهاد در چارچوب فعالیت های دانشجویی به اجرای برنامه های مختلف می پردازد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی فیزیک ایران را دبیران انجمن علمی دانشجویی سراسر کشور تشکیل می دهند.

دبیر اتحادیه انجمن فیزیک ایران در خصوص یازدهمین مجمع سالانه اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی فیزیک ایران، توضیح داد: بررسی فعالیت های یک سال گذشته اتحادیه و ارائه گزارش یک سال اخیر توسط دبیر اتحادیه، مرور و تصحیح اساس نامه اتحادیه، بحث و هم اندیشی پیرامون کاهش چشمگیر علاقه مندان رشته های علوم پایه به خصوص فیزیک و ریاضی و ترسیم چشم انداز فعالیت های آتی اتحادیه از اهم موارد مطرح شده در این اجلاس بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجمع سالانه اتحادیه انجمن های علمی فیزیک در دانشگاه امیرکبیر

برگزاری مجمع سالانه اتحادیه انجمن های علمی فیزیک در دانشگاه امیرکبیر