مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1397 ساعت 15:262018-07-14سياسي

شرکت دومیلیون نفر در رای گیری جشنواره جایزه «باروت خیس»


رییس شورای سیاست گذاری جایزه بین المللی جشنواره باروت خیس با بیان اینکه امسال جشنواره به صورت مستقل برگزار می شود، گفت: قرار شد اختتامیه جشنواره دوشنبه 25 تیر در سالن اجلاس سران برگزار شود.

- شرکت دومیلیون نفر در رای گیری جشنواره جایزه باروت خیس " رییس شورای سیاست گذاری جایزه بین المللی جشنواره باروت خیس با بیان اینکه امسال جشنواره به صورت مستقل برگزار می شود، گفت: قرار شد اختتامیه جشنواره دوشنبه 25 تیر در سالن اجلاس سران برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری جشنواره جایزه بین المللی باروت خیس صبح امروز در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد.

حجت الاسلام محرابی رییس شورای سیاست گذاری جایزه بین المللی در ابتدای این نشست گفت: این جشنواره حول محور شناخت استکبار جهانی و مبارزه با استکبار طراحی شده و ایده ای بود که توسط عده ای از فعالان مردمی در سال 91 پیشنهاد شد و در آن سال همراه با جشنواره ره آورد سرزمین نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس برای اولین بار اجرا شد.

وی افزود: در این جشنواره سیاست بر این شد که مجموعه های مردمی که می توانند در حوزه استکبارستیزی فعالیت کنند با بالا بردن سواد اجتماعی در عرصه شناخت استکبار و معرفی شخصیت های منفور و نادان استکبار کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت دومیلیون نفر در رای گیری جشنواره جایزه «باروت خیس»

شرکت دومیلیون نفر در رای گیری جشنواره جایزه «باروت خیس»