مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1397 ساعت 16:062018-07-14سياسي

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با رمز «یاضامن آهو»


«یا ضامن آهو» برنامه ای است که خادمیارهای حقوقدان و قاضی مشکلات حقوقی مردم را حل می کنند و همچنین طی طرحی برخی از زندانی های غیرعمد را آزاد می کنیم.

- بختیاری گفت: یا ضامن آهو برنامه ای است که خادمیارهای حقوقدان و قاضی مشکلات حقوقی مردم را حل می کنند و همچنین طی طرحی برخی از زندانی های غیرعمد را آزاد می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در نشست خبری تشریح برنامه های دهه کرامت با اشاره به اینکه دهه کرامت امسال با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی همزمان شده است اظهار داشت: ما سای داریم با توجه به شعار امسال حمایت از کالای ایرانی در دهه کرامت بیشتر به این موضوع بپردازیم.

وی ادامه داد: ما در سال 96 باتوجه به آمار استانداری 30میلیون زائر به سوی مشهد مقدس را داشتیم، یکی از فرصت های ما در دهه فجر نشان دادن ویژگی های امام هشتم(ع) است، همچنین مناسبت های ما در دهه کرامت بزرگداشت حضرت معصومه(س)، امامزاده صالح(ع) تهران، امامزاده شاه چراغ(ع)، امام رضا(ع) و سایر بقاع متبرکه است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: در این ایام ما بیشتر می خواهیم به بحث زیارت بپردازیم، در بسیاری از دانشگاه های خارج در مبحث زیارت کار می کنند، ما در اربعین امام حسین(ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با رمز «یاضامن آهو»

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با رمز «یاضامن آهو»