مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 17:402018-07-15سياسي

چند خبر از حوزه مد و لباس


صدور مجوز برگزاری 27 نمایشگاه و جشنواره مد و لباس از ابتدای سال تا کنون، انتشار کتاب اطلس طراحان مد و لباس و برگزاری دوره آموزشی هنر خط بر تار و پود آخرین خبرها در حوزه مد و لباس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مجوز برگزاری رویدادهای حوزه مد و لباس از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اخذ صلاحیت های مندرج در کمیسیون ماده 4 قانون ساماندهی مد و لباس کشور صادر می شود.

بر این اساس، اشخاص حقیقی و حقوقی، طراحان و تولیدکنندگان، صاحبان برند و سایر فعالان این عرصه می توانند درخواست خود را جهت برگزاری رویداد اعلام کرده و در صورت کسب صلاحیت از سوی دستگاه های بیرونی نظارتی و کارشناسان کارگروه، پس از بررسی طرح، مجوز اجرا را دریافت کنند.

کمیسیون صدور مجوز در ذیل کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، ضمن بررسی آثار مورد نظر جهت ارائه، زمان و مکان برگزاری، مجوزهای حداقل سه روزه را صادر می کند.

از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 27 مجوز برپایی نمایشگاه و برگزاری رویداد از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور صادر شده است.

اطلس طراحان مد و لباس منتشر شد کتاب اطلس طراحان مد و لباس از سوی انتشارات جمال هنر و با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند خبر از حوزه مد و لباس

چند خبر از حوزه مد و لباس