مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 08:502018-07-16فرهنگي

خاطره بازی با عروسک های سینما


در سینمای ایران عروسک های مختلفی بوده که همانند یک "سوپراستار" درخشیده اند ولی فقط تعداد کمی از آن ها همچنان ستاره هستند و مابقی در حد خاطره ای دور برای متولدین دهه 60 و 70 باقی مانده اند.

- در سینمای ایران عروسک های مختلفی بوده که همانند یک "سوپراستار" درخشیده اند ولی فقط تعداد کمی از آن ها همچنان ستاره هستند و مابقی در حد خاطره ای دور برای متولدین دهه 60 و 70 باقی مانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها که فیلم سینمایی خاله قورباغه (براساس کاراکتر سریال خاله قورباغه ) بر پرده سینماها در حال اکران است، فیلم های عروسکی دیگری به یادمان می آید که دوران کودکی مان با آن ها گذشت؛ فیلم هایی که یا عاشق عروسک هایشان می شدیم یا گاهی از دیدنشان می ترسیدیم.

با این حال به بهانه فیلم خاله قورباغه که از معدود آثار سینمایی تمام عروسکی ایران است، تعدادی از فیلم های دیگری را که بیشتر در دهه های 60 و 70 ساخته شده و عروسک جزء لاینفک آن ها بوده مرور می کنیم.

یکی از اولین فیلم هایی که می توان به آن اشاره کرد و در جستجوهای اینترنتی به عنوان یک فیلم عروسکی از آن یاد شده ابراهیم در گلستان به کارگردانی ایرج امامی است که در اولین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 61 نمایش داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره بازی با عروسک های سینما

خاطره بازی با عروسک های سینما