مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 14:162018-07-16سياسي

بناب قابلیت تبدیل شدن به قطب آموزش عالی شمال غرب کشور را دارد


نماینده مردم بناب در مجلس با بیان اینکه بناب قابلیت تبدیل شدن به قطب آموزش عالی شمالغرب کشور را دارد، گفت: 12 هزار دانشجو در دانشگاه های این شهر تحصیل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ضیاءالله اعزازی ملکی با اشاره به ظرفیت های بسیار مناسب حوزه آموزش عالی در شهرستان بناب، اظهار کرد: وضعیت آموزش عالی در این شهرستان ظرفیت بسیار خوبی است به طوری که این شهرستان دارای دانشگاه دولتی، آزاد، پیام نور و علمی کاربردی است که هر یک از این دانشگاه ها حداقل دارای سه هزار دانشجو هستند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمار مجموع دانشجوهای شهرستان بناب بیش از 12 هزار نفر است، اضافه کرد: با توجه به وسعت و وجود امکانات و تجهیزات در شهرستان بناب این شهرستان قابلیت جذب تعداد دانشجوی بیشتر نیز دارد و می ‎تواند در کنار تبریز قطب آموزش عالی شمال غرب کشور باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از نخبگان مهندسی کشور از دانشگاه فنی مهندسی فارغ التحصیل شده‎اند، اظهار کرد: با توجه به بهره مندی شهرستان از اساتید مجرب و وجود امکانات مناسب در استان، دوره تحصیلی دکتری نیز برای دانشجویان در شهرستان بناب وجود دارد و دانشجویان دکتری می ‎توانند از این ظرفیت مناسب بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بناب قابلیت تبدیل شدن به قطب آموزش عالی شمال غرب کشور را دارد

بناب قابلیت تبدیل شدن به قطب آموزش عالی شمال غرب کشور را دارد