مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 07:102018-07-17اقتصادي

فقر 90 درصدی در مسکن مهر/طرح های مشابه در جهان به شهر ارواح تبدیل شدند


عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی جهاد دانشگاهی گفت: نتایج پژوهش در بعضی سایت های مسکن مهر اطراف تهران نشان می دهد حدود 90 درصد ساکنان فقیر و خیلی فقیر هستند و نرخ بیکاری در این مناطق 33 درصد است.

- یافته های مهم مطالعه در هر یک از حوزه های نه گانه به چه صورت بوده است؟ مسکن: رضایت مندی نسبی به رغم نقصان های قابل توجه تبادل زیاد صدا بین واحدها و درون واحدها، تَرک ها مهم در دیوار و سقف ، عایق بندی نامناسب و عدم نصب و کیفیت پایین آسانسور مهم ترین مشکلات بناهای مسکونی در شهرک های مورد مطالعه بوده است به رغم این موضوع ، از نظر اهالی (51 درصد ساکنان هشتگرد و 42 درصد ابریشم و ماهدشت با رضایت مندی بالا) رضایت مندی از کیفیت مسکن در سطح متوسط (3.

2 از 5) بوده است.

بی توجهی به مناسب سازی بناها برای معلولان ، عدم رعایت اغلب استانداردهای محیطی و سهم بسیار بالای واحدهای خالی (هشتگرد 35 درصد، ابریشم و ماهدشت 48 درصد) از نکات منفی وضعیت مسکن در شهرکهای مورد مطالعه بوده است.

وضعیت کاملاً مناسب نرخ کفایت تسهیلات و شرایط خوب در زمینه نسبت قیمت مسکن و اجاره بها به درآمد اهالی، نسبت بالای مسکن ملکی و تراکم جمعیت مناسب در واحد مسکونی ، نیز از نقاط قوت مسکن در محلات مورد بررسی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر 90 درصدی در مسکن مهر/طرح های مشابه در جهان به شهر ارواح تبدیل شدند

فقر 90 درصدی در مسکن مهر/طرح های مشابه در جهان به شهر ارواح تبدیل شدند