مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 12:062018-07-17حوادث

جزییات جنایت خواستگار سابق در قتل دختر جوان/ راز قتل برملا شد


راز قتل دختر جوانی که چندی پیش در فضای مجازی سروصدا به پا کرده بود با تلاش کارآگاهان پلیس برملا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس در کرج، جواد صفایی ظهر امروز در ساختمان پلیس آگاهی استان البرز در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: چندی پیش خبری مبنی بر خروج یک دختر از منزل و گم شدن وی در شهرستان فردیس به پلیس آگاهی استان البرز رسید که رسیدگی و پیگیری این موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه دختر یاد شده با یک دستگاه اتومبیل از منزل خارج شده است، اظهار کرد: پس از ارسال این پرونده به پلیس آگاهی یک گروه مجرب و کارآزموده از مأموران آگاهی فعالیت، تحقیق و جست وجوی خود را در راستای پیدا کردن این دختر آغاز کردند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز افزود: پس از انجام تحقیقات، جسد این دختر در حوالی شهرستان فردیس پیدا شد و مأموران و کارآگاهان پلیس آگاهی برای کشف قاتل این پرونده به جست وجو پرداختند.

صفایی با بیان اینکه مأموران آگاهی با توجه به بازخورد این پرونده در فضای مجازی تمام توان خود را به کار گرفتند تا قاتل شناسایی شود، تصریح کرد: طبق سرنخ های به دست آمده کارآگاهان به شخصی که خواستگار دختر یاد شده بود مشکوک شدند و بررسی های لازم را پیرامون این شخص آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جنایت خواستگار سابق در قتل دختر جوان/ راز قتل برملا شد

جزییات جنایت خواستگار سابق در قتل دختر جوان/ راز قتل برملا شد