مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 17:562018-07-17حوادث

کشف 12 تن مواد مخدر در اصفهان در سال 97/ رشد 45 درصدی توقیف کالای قاچاق


فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: تاکنون در سال 97 بیش از 12 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و در هفته های گذشته هم شاهد بودید که مقدار 40 تن انواع مواد مخدر در اصفهان امحا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، مهدی معصوم بیگی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی نطنز با اشاره به وظایف دشوار نیروی انتظامی در طول سال که مهم ترین آن خدمت به مردم است این وظایف را بسیار سخت و گاه طاقت فرسا عنوان کرد و از زحمات نیروی انتظامی تقدیر کرد.

وی با تأکید بر لزوم حفظ دو مؤلفه مهم توسط نیروهای انتظامی که شامل خدمت بی منت و حداکثری به مردم و همچنین سرباز خوبی برای ولایت بودن است، افزود: به لحاظ اهمیت این دو موضوع همواره آن ها را به نیروهای استان سفارش می کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان وظایف امروز نیروی انتظامی را نسبت به گذشته گسترده تر عنوان کرد و ابراز داشت: در گذشته تنها حفظ امنیت جانی مردم اهمیت داشت اما امروز فعالیت نیروی انتظامی وارد حوزه های اقتصادی و اجتماعی مختلفی شده است که حفظ امنیت جانی یکی از آن هاست.

وی با بیان این که مردمی ارزش مدار داریم، عنوان کرد: امروز دشمن در چندین جبهه مختلف به کشور فشار می آورد و با عملیات اقتصادی و روانی در صدد تضعیف کشور است و در هر حوزه ای که ما تقویت می شویم از جمله حوزه موشکی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 12 تن مواد مخدر در اصفهان در سال 97/ رشد 45 درصدی توقیف کالای قاچاق

کشف 12 تن مواد مخدر در اصفهان در سال 97/ رشد 45 درصدی توقیف کالای قاچاق