مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 10:462018-07-18سياسي

فارس از پروژه راه آهن اردبیل گزارش می دهد طلسم 13 ساله راه آهن اردبیل می شکند


مردم استان اردبیل حدود 13 سال است انتظار شنیدن سوت قطار را در استان دارند ولی این بار نمایندگان و استاندار اردبیل برای شکستن این طلسم 13 ساله کمر همت بسته اند و طبق وعده استاندار اردبیل این وعده در 15 سالگی به بلوغ خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اردبیل، نمایندگان مردم شهرستان اردبیل در مجلس شورای اسلامی روزهای گذشته در حالی از پروژه راه آهن اردبیل بازدید کردند که این پروژه در سیزدهمین سال انتظار برای شنیدن سوت قطار در اردبیل قرار دارد و طبق وعده اکبر بهنام جو استاندار اردبیل این وعده در 15 سالگی به بلوغ خواهد رسید.

در این بازدید که به همراه خبرنگاران انجام گرفت از تمامی مسیر 175 کیلومتری پروژه راه آهن اردبیل_میانه بازدید به عمل آمد و مشکلات موجود برای تسریع در انجام کارها در این پروژه مورد ارزیابی قرار گرفت.

راه آهن اردبیل به عنوان یکی از بزرگترین و سخت ترین پروژه های عمرانی، زیرساختی و ریلی کشور محسوب می شود که مردم استان سال هاست تنها نام آن را از زبان مسؤولین شنیده اند اما از وسعت، سختی و البته کم توجهی مدیران استان در 13 سال گذشته به این موضوع اطلاع دقیقی ندارند.

این پروژه هم اکنون به اصلی ترین مطالبه مردم در سطح استان تبدیل شده است و حتی دیگر رمقی برای شنیدن حرف ها و شعارهای تکراری ندارند و تا سوت قطار را نشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس از پروژه راه آهن اردبیل گزارش می دهد طلسم 13 ساله راه آهن اردبیل می شکند

فارس از پروژه راه آهن اردبیل گزارش می دهد طلسم 13 ساله راه آهن اردبیل می شکند