مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 12:452018-07-18اقتصادي

بازار مسکن رشد منطقی خود را طی خواهد کرد


رییس انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان خراسان رضوی گفت: از سال گذشته تا به امروز حدود 30 درصد رشد قیمت در بازار مسکن و زمین داشتیم، از این جهت اگر شخصی سرمایه خود را در مسکن سرمایه گذاری کرده امروزه تا حدودی توانسته ارزش ریالی سرمایه خود را حفظ کند.

- محمد پژوم در گفت وگو با ایسنا، در خصوص افزایش قیمت مسکن و زمین در مناطق مختلف شهری افزود: افزایش قیمت ها آن طور که باید و شاید در تمامی مناطق شکل نگرفته است، لذا با توجه به تورم موجود در آینده شاهد افزایش قیمت مسکن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اگر مردم می خواهند نقدینگی شان کاهش پیدا نکند در بازار مسکن سرمایه گذاری کنند، عنوان کرد: با توجه به اینکه بخشی از سرمایه های مردم در سکه و ارز سرمایه گذاری شد، لذا اعتقاد ما بر این بوده اگر مردم می خواهند نقدینگی شان کاهش نیابد و به صنایع و اشتغال کمک شود، توصیه ما سرمایه گذاری در بخش مسکن و زمین بوده که درنهایت ارزش افزوده ای برای مالکین خواهد داشت.

رییس انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان خراسان رضوی در خصوص قوانین پیش فروش عنوان کرد: متاسفانه نمایندگان مجلس آنطور که باید و شاید توجهی که باید به بخش خصوصی در خصوص تصویب لوایح ندارند، با توجه به اینکه بارها از سوی ما به نمایندگان مجلس اعلام شده که در خصوص قوانین منوط به ساختمان مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مسکن رشد منطقی خود را طی خواهد کرد

بازار مسکن رشد منطقی خود را طی خواهد کرد