مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1397 ساعت 15:302018-07-18سياسي

فولادگر: تعریف جوانان از اشتغال اشتباه است


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اغلب جوانان و خانواده های آن ها تعریف درستی از اشتغال ندارند و تنها شرط اشتغال را استخدام در سازمان های دولتی می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا فولادگر صبح امروز (چهارشنبه) در نخستین کنفرانس ملی مدارس کارآفرین (رویکردها، نظریه ها، ابعاد و تجارب کاربردی از کشورهای موفق)، اظهار کرد: این تفکر اشتباه که جوانان دوست دارند فقط در سازمان های دولتی استخدام شوند در پی فرهنگ سازی های نادرست ایجاد شده و باعث افزایش بیکاری در نسل جوان تحصیل کرده در کشور شده است.

وی با تأکید بر اینکه بیش از 30 درصد بیکاری در کشور در میان قشر تحصیل کرده است، ادامه داد: این جوانان تحصیل کرده که تنها در پی استخدام در مراکز دولتی هستند، به جنبه های ایجاد کسب و کار و کارآفرینی خلاق نمی اندیشند.

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آموزش مهارت و کارآفرینی را باید از خانه آغاز کرد، افزود: پس از تربیت صحیح در منزل این آموزش ها باید در مدارس ادامه پیدا کند تا فرهنگ مستقل شدن را به کودک آموزش دهیم.

فولادگر با بیان اینکه زمانی برخی رشته ها بازار جذب کمتری داشتند، گفت: متأسفانه امروز بازار جذب برای تمام رشته ها دچار مشکل شده و حتی رشته های پرطرفدار نیز بازار جذب کمی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولادگر: تعریف جوانان از اشتغال اشتباه است

فولادگر: تعریف جوانان از اشتغال اشتباه است