مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 11:002018-07-19سياسي

فولادگر: آب شرب اصفهان در مضیقه است


آب شرب اصفهان در مضیقه است و اگر بارش های اردیبهشت نبود اکنون بحران خرمشهر را در اصفهان می دیدید، البته این شرایط بد فعلا در اصفهان به تعویق افتاده است.

- نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: آب شرب اصفهان در مضیقه است و اگر بارش های اردیبهشت نبود اکنون بحران خرمشهر را در اصفهان می دیدید، البته این شرایط بد فعلا در اصفهان به تعویق افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا فولادگر در مراسم افتتاحیه کشتارگاه صنعتی مجتمع زنجیره ای طیور اسپادانا، اظهار کرد: تکمیل زنجیره ارزش صنایع غذایی از سیاست های اقتصاد مقاومتی است و امنیت غذا مستلزم تکمیل زنجیره ارزش است.

وی ادامه داد: اول مجلس نهم، بحث تفکیک وظایف مربوط به جهاد کشاورزی بود و امروز نیز درست است که در بحث کالای ایرانی سامانه را با صنعت و معدن گذاشتیم، اما جهاد کشاورزی وظایف را در حوزه های خود دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اشتغال در شرق اصفهان، افزود: افتتاح چنین پروژه های برای اشتغال مردم این منطقه بسیار خوب است.

وی در خصوص استاندارد حلال، اظهار کرد: این بحث از مالزی شروع شد و ایران نیز پیش رفت و استاندارد سازی را انجام داد و عربستان علی رغم اینکه مخالف بود، اما او هم تابع ایران شد و تمام کارهای استانداردسازی را جمهوری اسلامی انجام داد و سازمان استاندارد نیز نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولادگر: آب شرب اصفهان در مضیقه است

فولادگر: آب شرب اصفهان در مضیقه است