مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 11:202018-07-19فرهنگي

محدودیت ها توانایی جلوگیری از رشد افراد را ندارند


یک مدرس تاریخ هنر و مبانی هنرهای تجسمی گفت: اکنون با توجه به اتفاقاتی که در دنیا رخ می دهد، پرداختن به این شکل از هنر جنبه های مثبت خواهد داشت.

- بابک توانایی در گفت وگو با ایسنا در حاشیه بازدید از نمایشگاه آثار هنرمند آمریکایی توماس بردینگ ، عنوان کرد: برگزاری این نمایشگاه اتفاق قابل توجهی برای مشهد است زیرا آثار هنرمندی به نمایش گذاشته شده است که در آمریکا زندگی می کند و هنرجوها آثاری را که به صورت چاپی در کتاب ها می بینند در اینجا می توانند از نزدیک و به صورت ملموس تر تماشا کنند.

وی افزود: توماس بردینگ فارغ التحصیل یکی از مدارس خصوصی هنرهای زیبا در آمریکا است، 25 سال در دانشگاه تدریس کرده و مدیر گروه رشته نقاشی هستند و در فضای آکادمیک بسیار شناخته شده اند.

این مدرس تاریخ هنر و مبانی هنرهای تجسمی بیان کرد: آثار این هنرمند ریشه در اکسپرسیونیسم انتزاعی و وجوه هنر مدرن دارد، مدرنیسم در نقطه اوج خود درست در مقابل فاشیسم قرار داشت.

توانایی ادامه داد: در آثار توماس بردینگ تاثیرات آثار هنرمندان بزرگی از جمله هنری ماتیس، مارک روتکو و جکسون پولاک دیده می شود و این هنرمند به نوعی تلفیقی از آثار این هنرمندان بزرگ را به نمایش می گذارد و از درون آثار هنرمندان بزرگ راه های تازه ای را جست وجو می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ها توانایی جلوگیری از رشد افراد را ندارند

محدودیت ها توانایی جلوگیری از رشد افراد را ندارند