مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1397 ساعت 15:302018-07-19اقتصادي

رشد 15 برابری اعتبارات استحکام بخشی قلعه فلک الافلاک


استاندار لرستان از رشد 15 برابری اعتبارات استحکام بخشی قلعه فلک الافلاک خبر داد.

- خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید موسی خادمی در نشست با فعالان گردشگری که با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: لرستان استانی است که حق آن از موضوع گردشگری بیش از این بوده و باید به مقصد تبدیل شود.

وی با بیان اینکه قبلاً نتوانستیم این کار را انجام دهیم و امیدواریم این استان به جایگاه ملی که حقش را دارد برسد، اضافه کرد: این استان دارای تاریخ، توپوگرافی و آب و هوای مناسب است که از هیچ کدام از آنها نتوانسته ایم درست استفاده کنیم.

خادمی با اشاره به اینکه باید از این ظرفیت ها حداکثر بهره را ببریم، ادامه داد: عشایر و سبک زندگی آنها از جمله دیگر ظرفیت های لرستان است که در بحث گردشگری به صورت ویژه باید جزو برنامه های ما لحاظ شود تا محور اصلی توسعه باشد.

استاندار لرستان با بیان اینکه در این حوزه استعدادهای خوبی وجود دارد، یادآور شد: در راستای بحث گردشگری استان امسال 53 میلیارد تومان بودجه عمرانی اختصاص یافته و از مجموع اعتبارات کمتر از 600 میلیارد تومان که می توانستیم به این حوزه توزیع کنیم، نشان دهنده سهم چشمگیری است.

وی از وجود 720 میلیارد تومان طرح سرمایه گذاری گردشگری در استان خبر داد و گفت: این مقدار اعتبار به 53 طرح اختصاص یافته که در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 15 برابری اعتبارات استحکام بخشی قلعه فلک الافلاک

رشد 15 برابری اعتبارات استحکام بخشی قلعه فلک الافلاک