مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 تیر 1397 ساعت 13:002018-07-20اقتصادي

پیش بینی رشد 30 درصدی مواد غیرنفتی برای سال 97


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که هر میزان که آزادی برای فعالان اقتصادی در کشور ایجاد شود، میزان مشارکت آنها برای توسعه اقتصادی بیشتر می شود، - گفت: امسال رشد 30 درصدی در حوزه صادرات مواد غیرنفتی پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی خسروتاج در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت، معدن و تجارت که در پارک علم و فناوری یزد برگزار شد، با بیان این که برخی از سیاست های دولت در حوزه اقتصادی اشتباه است، اظهار کرد: امروز صداهای متعددی در مورد بایدهای رویکردهای مختلف اقتصادی کشور به گوش می رسد.

وی افزود: صنعتگران باید نظرات کارشناسی خود را برای ایجاد تغییرات بهتر و بیشتر رویکردهای کلان اقتصادی اعلام کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که از تاریخ 22 فروردین ماه امسال برخورد جدی و با تحولات ارزی در دستور کار مسئولان ارشد نظام گرفته است، گفت: مبلغ ارز رسمی کشور 4200 تومان تعیین شده است.

خسروتاج کنترل قیمت و قیمت گذاری با نرخ رسمی ارز را ضروری دانست و تصریح کرد: نزدیک به 20 میلیارد دلار برای حمایت در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته است.

این مقام مسئول شفاف سازی برای واحدهای تولید را از دیگر موارد حائز اهمیت برای توسعه اقتصادی عنوان کردو ادامه داد: به هر میزان که آزادی برای فعالین اقتصادی در کشور ایجاد شود، میزان مشارکت آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رشد 30 درصدی مواد غیرنفتی برای سال 97

پیش بینی رشد 30 درصدی مواد غیرنفتی برای سال 97