مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 14:102018-07-21سياسي

اهتمام به ترویج قرض الحسنه، فقر جامعه را ریشه کن می کند


مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان با آیت اله حسین مظاهری، مرجع تقلید و رییس حوزه علمیه اصفهان دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک قرض الحسنه مهر ایران"، آیت اله حسین مظاهری در گفت وگو با اسفندیاری مدیر شعب این بانک در استان اصفهان اظهار داشت: یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی، گسترش فرهنگ قرض الحسنه است و امیدوارم روزی برسد که تمام بانک ها در ایران قرض الحسنه باشند و بتوانند در بهبود و کمک به نیازمندان کشور نقش به سزایی ایفا کنند.

وی با اشاره به مزین کردن سال 1397 به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران بستر مناسبی برای استفاده تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی است.

حضرت آیت اله مظاهری با ذکر آیه قرض الحسنه، بانک قرض الحسنه مهر ایران را بانک اسلامی خواند و فعالیت در زمینه قرض الحسنه را موجب گسترش و ترویج این سنت الهی دانست.

رییس حوزه علمیه اصفهان افزود: معوقات بسیار کم بانک قرض الحسنه مهر ایران نشان دهنده برکات خداوندی در نتیجه کمک به اقشار ضعیف جامعه است.

در ادامه، اسفندیاری مدیرشعب استان اصفهان نیز با اشاره به برخی از خدمات و تسهیلات پرداخت شده به نیازمندان، اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران، اولین بانک تخصصی قرض ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام به ترویج قرض الحسنه، فقر جامعه را ریشه کن می کند

اهتمام به ترویج قرض الحسنه، فقر جامعه را ریشه کن می کند