مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 16:002018-07-21اقتصادي

کشور دچار فقر مهارتی است


سرپرست فنی و حرفه ای استان مازندران گفت: طرح ایران مهارت مرداد امسال در استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیسنا، سید حسین درویشی در نشستی با خبرنگاران که در مرکز آموزشی 22 بهمن ساری برگزار شد، از اجرای طرح ایران مهارت، در مرداد امسال خبر داد و اظهار کرد: این طرح در پایان سال 96 مصوب شده است.

وی با اشاره به این که کشور ما دارای فقر مهارتی است خاطرنشان کرد: در این راستا افتتاح نمایشگاه مهارت در روز سه شنبه دوم مرداد با 70 غرفه در بوستان ملل برگزار می شود.

سرپرست فنی و حرفه ای استان مازندران با اشاره به رشد 25 درصدی در حوزه اشتغال تصریح کرد: تحریم های اقتصادی اقتدار و تلاش ما را بیشتر کرده و سازمان فنی و حرفه ای با توجه به تحریم اقتصادی و سال حمایت از کالای ایرانی نقش متفاوت تری را نسبت به سال های گذشته ایفا می کند؛ باید این تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

درویشی با اشاره به این که یکی از اهداف این طرح آموزش مهارت فنی و حرفه ای به دانش آموزان در کنار آموزش نظری است که از ابتدای مهر ماه در مقطع متوسطه دوم نیز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در راستای اشتغالزایی جوانان 20 مرکز فنی و حرفه ای و 176 کارگاه فعال وجود دارد و 233 مربی فعال در بخش دولتی در استان مازندران فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور دچار فقر مهارتی است

کشور دچار فقر مهارتی است