مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1397 ساعت 20:062018-07-21سياسي

فولادگر خبر داد کمک مجلس به نیروی انتظامی برای مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز


رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی از کمک مجلس به نیروی انتظامی در سرعت بخشیدن به طرح های مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

- کمک مجلس به نیروی انتظامی برای مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی از کمک مجلس به نیروی انتظامی در سرعت بخشیدن به طرح های مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا فولادگر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان اینکه مجلس در حال به روز کردن قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، گفت: آخرین اصلاحیه لایحه دولت به کمیسیون اقتصادی آمده و کلیات آن مورد تصویب قرار گرفته است و هم اکنون نمایندگان در حال بحث روی جزییات آن هستند.

وی افزود: یکی از راه های برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور، مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید ملی است و در این زمینه، طرحی را در کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس آماده کرده ایم که با تصویب آن در صحن علنی، شاهد اتفاقات خوبی در آینده خواهیم بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از نبود نظارت بر اجرای قوانین گلایه کرد و ادامه داد: قوانین خوبی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز داریم؛ اما برای نحوه اجرای آن ها نظارت مطلوبی نداریم که مجلس باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولادگر خبر داد کمک مجلس به نیروی انتظامی برای مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز

فولادگر خبر داد کمک مجلس به نیروی انتظامی برای مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز