مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 10:002018-07-23حوادث

غرش موتورها بر سر بافت جهانی یزد


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با اشاره به تقویت نیروهای گشتی پلیس در بافت تاریخی شهر یزد به دنبال رویداد جهانی شدن این محدوده، از تلاش برای ارتقای امنیت و آسایش بیشتر ساکنان و گردشگران نسبت به قبل به ویژه در خصوص مزاحمت های متورسواران خبر داد.

- آفت موتورسواران مزاحم که مدت هاست دست از سر مردم یزد برنمی دارد، حالا بیش از گذشته به جان بافت جهانی این شهر افتاده و غرش موتورهای برخی از راکبان نه تنها لرزه بر در و دیوار بافت می اندازد بلکه موجب هراس دل رهگذران و گردشگران معابر تنگ این محدوده ثبتی می شود.

هر چند مزیت های فراوان این وسیله نقلیه مانند ارزان بودن و قدرت مانور بالای آن در ترافیک طی سال هایی موجب افزایش یک باره آن در شهر یزد شد ولی در سال های اخیر با توجه به ارائه گزارش بیشترین آمار تلفات جانی در تصافات برای این دوچرخه ی موتوری، این اقبال به شدت کاهش یافته به طوری که برخی خانواده ها، این وسیله نقلیه را مرکب مرگ می دانند.

این دیدگاه منفی به دنبال مزاحمت های برخی از راکبان هنجارشکن در جامعه، شدت بیشتری گرفته ولی با ورود این مزاحمت ها در بافت تاریخی شهر که در مسیر گذر میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی است، این وضعیت نگران کننده تر است هر چند که گاهاً نیز مزاحمتی در کار نیست و تنها پژواک چند برابر شده ی صدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرش موتورها بر سر بافت جهانی یزد

غرش موتورها بر سر بافت جهانی یزد