مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1397 ساعت 10:302018-07-23سياسي

امیرانتظام جاسوس بود یا مظلوم؟


دانشجویان پیرو خط امام هیچ گاه درباره امیرانتظام در مقام قضاوت نبودند، بسیار متأسفم که عده ای خواستند این موضوع را القا و تاریخ را تحریف کنند.

- معاون رییس جمهور گفت: دانشجویان پیرو خط امام هیچ گاه درباره امیرانتظام در مقام قضاوت نبودند، بسیار متأسفم که عده ای خواستند این موضوع را القا و تاریخ را تحریف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرآنلاین نوشت: عباس امیرانتظام که سالهای طولانی را در زندان به سر برد 10 روز قبل فوت کرد.

طی این مدت بحثهای زیادی پیرامون اتهامات وی مطرح شد.

برخی معتقد بودند که دانشجویان پیرو خط امام که به اسناد لانه جاسوسی دست پیدا کردند باعث زندانی شدن امیرانتظام به اتهام جاسوسی شدند و اکنون همین افراد برای وی مرثیه سرایی می کنند و علی رغم گذشت چند روز از فوت وی هنوز حرف و حدیثها درباره این موضوع تمام نشده است.

در همین زمینه معصومه ابتکار در پاسخ به این سئوال که عباس امیرانتظام جاسوس بود یا مظلوم؟ گفت: تشخیص درباره این مسئله با دستگاه امنیتی و قضایی است.

وی با اشاره به برنامه خشت خام حسین دهباشی و گفت وگوی او با عباس امیرانتظام گفت: افرادی برای القای موضوعاتی تلاش کردند که کاملا دور از انصاف، جهت دار و دارای انحراف در تاریخ بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرانتظام جاسوس بود یا مظلوم؟

امیرانتظام جاسوس بود یا مظلوم؟