مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1397 ساعت 10:462018-07-24پزشكي

80 درصد دختران بعد تعرض دچار بیماری های شدید روحی می شوند


بررسی های جدید محققان انگلیسی نشان داده است، 80 درصد دختران نوجوان پس از تعرض جنسی دچار بیماری های شدید روحی و روانی می شوند.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گاردین نوشته است: 80 درصد دختران نوجوان پس از تعرض جنسی، دچار بیماری های شدید روحی می شوند.

  محققانی که این پژوهش را انجام داده اند تأکید می کنند: استرس، اضطراب و افسردگی تا پایان عمر همراه این دختران است.

  براساس این تحقیقات، از هر 5 دختری که قربانی تعرض شده است، 4 نفر آنها تا سال های سال بعد از از حادثه از بیماری های شدید روحی رنج می برند.

  کارشناسان می گویند: یافته ها نشان داده است، تعرض جنسی در دوران کودکی به مراتب بدتر است و پیامدهای منفی بیشتری دارد؛ کودکان قربانی تعرض تا پایان عمر از اختلالات شدید روان رنج می برند و سلامت روان خود را از دست می دهند.

  مدیر اجرایی صندوق کارکنان بخش بهداشت روانی زنان دولت انگلیس گفت: تحقیقات جدید شواهد بیشتری در مورد ارتباط بین سلامت روان زنان و دختران و تجربیات آنها در مورد خشونت و سوء استفاده جنسی نشان می دهد؛ این موضوعی است که همیشه نادیده گرفته می شود.

بررسی های جدید نشان می دهد، خشونت جنسی در انگلیس شدیداً افزایش یافته است و جامعه انگلیس اکنون در شرایط بحران خشونت جنسی به سر می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد دختران بعد تعرض دچار بیماری های شدید روحی می شوند

80 درصد دختران بعد تعرض دچار بیماری های شدید روحی می شوند