مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1397 ساعت 11:202018-07-24اقتصادي

بی برقی در شیراز و گلایه مندی شهروندان


شهروندان شیرازی از بی برقی های مکرر که طی هفته های اخیر به آنان تحمیل شده به ستوه آمده اند و تاکید دارند که کسی پاسخگوی خسارت های وارده مالی به واسطه اعمال خاموشی ها نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، تداوم خاموشی های اعمال شده در شیراز زمینه ی گلایه مندی شهروندان این کلانشهر را فراهم و آنان را در انجام امور روزانه با مشکلاتی مواجه کرده است.

اعمال خاموشی در بخش های خانگی و خدماتی از یک سو زمینه ساز اختلال در انجام امور روزانه شده و از سوی دیگر اختلال در امور عمومی نظیر نظم ترافیکی، انجام امور بانکی و اداری، اتلاف وقت، تشدید فشارهای روانی و .

شده است.

طی هفته های اخیر قطع برق عمومی در شیراز باعث بروز اشکال در سیستم های چراغ راهنمایی و بروز ترافیک سنگین در بسیاری از معابر سواره شده است.

مویدی یکی از شهروندانی است که با اعتراض به تداوم خاموشی ها و افزایش زمان بی برقی طی هفته ی گذشته، به ایسنا گفت: آنچه تحت عنوان جدول خاموشی از سوی برق اعلام شده بود با رفتار اعمال شده متفاوت بود.

او که ساکن محدوده ای در شمالغرب شیراز است گفت: در حالیکه شهروندان در بخش هایی از شهر شیراز روزانه یک تا دو بار و هر بار 2 تا 3 ساعت خاموشی را باید تحمل کنند، بعضی از ساکنان این شهر حتی یک ساعت خاموشی را هم تجربه نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی برقی در شیراز و گلایه مندی شهروندان

بی برقی در شیراز و گلایه مندی شهروندان