مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1397 ساعت 10:462018-07-26اقتصادي

جزییات پیشنهادات اروپایی ها باید به دستورالعمل اجرایی تبدیل شود


به طور کلی و در سطح کلان می توان پیشنهادات اروپایی ها در مذاکرات را کاملا معقول دانست اما جزییات پیشنهادات باید به دستورالعمل اجرایی تبدیل شود و به همین خاطر مذاکرات ادامه داشته و در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، علی لاریجانی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی اتصال گمرک قم به شبکه ریلی سراسری در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری مذاکرات با اروپایی ها اظهار کرد: مذاکرات با اروپایی ها از طریق وزارت خارجه در حال پیگیری است و در این مذاکرات پیشنهاداتی در خصوص فروش نفت، ساماندهی امور بانکی و مسائل صادرات از سوی طرف اروپایی مطرح شده است.

وی با تاکید بر اینکه قرار بر این شده که قوانین و مقرراتی در اتحادیه اروپا وضع شود تا کار تجار و خرید و فروش تسهیل شود خاطرنشان کرد: به طور کلی و در سطح کلان می توان پیشنهادات اروپایی ها را کاملا معقول دانست اما جزییات پیشنهادات باید به دستورالعمل اجرایی تبدیل شود و به همین خاطر مذاکرات ادامه داشته و در حال پیگیری است.

رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به زودی میزان تبدیل دستورالعمل ها به جزییات مشخص شده و مرحله تصمیم گیری در خصوص آنها آغاز می شود.

وی همچنین به مشکلات فرودگاه قم اشاره کرد و با اشاره به پیگیری مساله از وزیر راه و شهرسازی گفت: استانداری پیگیر رفع مشکلات کوچکی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پیشنهادات اروپایی ها باید به دستورالعمل اجرایی تبدیل شود

جزییات پیشنهادات اروپایی ها باید به دستورالعمل اجرایی تبدیل شود