مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1397 ساعت 16:062018-07-27سياسي

عده ای امروز به جان نظام افتاده اند و سعی دارند به ارکان آن ضربه بزنند


عده ای امروز به جان نظام افتاده اند و سعی دارند به ارکان آن ضربه بزنند که چاره مقابله با آنان، بهره گیری از فرمان ها الهی است، - همچنین باید دقت کنیم که نباید پس از خروج آمریکا از برجام به اروپا دل ببندیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس استان البرز در کرج، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، با اشاره به سالروز نخستین اقامه نماز جمعه در کشور، گفت: یکی از خصوصیت های نماز جمعه، مقابله کردن با تهدیدات دشمن است و همچنین هدایت فکر و سیاست جامعه نیز بر عهده نماز جمعه می باشد.

وی بابیان اینکه اجازه رخنه و تخریب را به دشمنان نخواهیم داد اظهار کرد: نماز جمعه جای جناح بازی و تعصب نیست و کسانی در این فریضه شرکت می کنند که انقلاب را قبول داشته باشند و بر اساس اصول انقلاب زندگی و رفتار کنند.

امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه نماز جمعه قرارگاه ایمان و تقوا است، گفت: بدخواهان سعی دارند به ایمان و اعتقادات جامعه اسلامی کشور ضربه بزنند و لازم است ما با تمام قوا از داشته خود دفاع کرده و اجازه ندهیم فرهنگ ناب نظام را خدشه دار کنند.

حسینی همدانی افزود: هدایت گری معنوی، سیاسی و اجتماعی جامعه در خطبه های نماز جمعه رقم می خورد و این راستا باید به موازین انقلابی توجه کنیم و اجرایی ساختن آن را در دستور کار خود قرار دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای امروز به جان نظام افتاده اند و سعی دارند به ارکان آن ضربه بزنند

عده ای امروز به جان نظام افتاده اند و سعی دارند به ارکان آن ضربه بزنند