مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1397 ساعت 20:352018-07-28ورزشي

مدال طلای جام یاشار دوغو بر گردن مهران نصیری/ گلیج نقره گرفت


در پایان رقابت های 5 وزن نخست کشتی آزاد جام یاشاردوغو در ترکیه، مهران نصیری در وزن 65 کیلوگرم به مدال طلا رسید و مجتبی گلیج در 97 کیلوگرم نقره گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های 5 وزن نخست کشتی آزاد جام یاشاردوغو در استانبول ترکیه مهران نصیری در وزن 65 کیلوگرم به مدال طلا رسید و مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم نقره گرفت.

حسن مرادقلی در 65 و سعید داداش پور در وزن 74 کیلوگرم نیز به عنوانی بهتر از پنجمی نرسیدند.

در وزن 65 کیلوگرم مهران نصیری در دور نخست با توجه به حاضر نشدن گئورگ کولایف از بلاروس به پیروزی رسید وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر آندری سویارد از اوکراین را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، نصیری در این مرحله مقابل مسعود نیازی از هلند با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله دولت نیاز بیکوف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان را با نتیجه 5 بر 3 از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

نصیری امشب(شنبه) در دیدار فینال به مصاف علی رحیم زادا از آذربایجان رفت و در پایان با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد و به مدال طلا رسید.

حسن مرادقلی دیگر نماینده کشورمان در وزن 65 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل آمیت از هند با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و در مرحله سوم نیز نیروهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال طلای جام یاشار دوغو بر گردن مهران نصیری/ گلیج نقره گرفت

مدال طلای جام یاشار دوغو بر گردن مهران نصیری/ گلیج نقره گرفت