مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1397 ساعت 14:252018-08-01دانش

انقلاب در باتری های لیتیومی با الکترودهای چاپ 3بعدی


فناوری جدیدی که در دانشگاه "کارنگی ملون"(Carnegie Mellon) توسعه یافته است، می تواند تحول بزرگی در باتری های لیتیومی ایجاد کند.

- فناوری جدیدی که در دانشگاه "کارنگی ملون"(Carnegie Mellon) توسعه یافته است، می تواند تحول بزرگی در باتری های لیتیومی ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گیزمگ، بسیاری از تحقیقات پیرامون باتری های لیتیومی بر روی الکترودها متمرکز است.

دانشمندان در مورد جریان های الکتریکی که به باتری می روند و از آن خارج می شوند، به طور مرتب آرایش و واکنش های شیمیایی آنها را برای دستیابی به باتری های بهبود یافته تر تغییر می دهند.

در میان آنها محققان دانشگاه کارنگی ملون آمریکا توانسته اند با استفاده از یک روش جدید که شامل الکترودهای چاپ سه بعدی با آرایش شبکه ای است، به پیشرفت بی سابقه ای رسیده اند.

جستجو برای الکترودهای باتری لیتیومی جدید و بهبود یافته، امیدها را زنده کرده است.

این الکترودها شامل قرار دادن سیلیکون در محفظه های گرافن هستند که سبب ایجاد نانوسیم های باریک و مواد جدیدی مانند SiliconX می شوند.

چاپ سه بعدی نیز به عنوان یک روش جدید و کاربردی ظاهر شده است، زیرا می توان از آن برای تولید الکترودهایی با معماری متخلخل استفاده کرد که کانال های اضافی برای نفوذ الکترولیت را فراهم می کنند و به نوبه خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب در باتری های لیتیومی با الکترودهای چاپ 3بعدی

انقلاب در باتری های لیتیومی با الکترودهای چاپ 3بعدی