مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1397 ساعت 09:402018-08-04بين الملل

تغییر قوانین مالی آلمان برای جلوگیری از انتقال پول ایران


مقامات آلمانی با درخواست واشنگتن برای تغییر قوانین پولی خود برای جلوگیری از انتقال 300 میلیون یورو از هامبورگ به ایران موافقت کرده و قرار است به زودی تمهیدات جدیدشان را ارائه دهند.

- یک روزنامه آمریکایی گزارش داد: مقامات آلمانی با درخواست واشنگتن برای تغییر قوانین پولی خود برای جلوگیری از انتقال 300 میلیون یورو از هامبورگ به ایران موافقت کرده و قرار است به زودی تمهیدات جدیدشان را ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نوشته روزنامه وال استریت ژورنال، مقامات آلمان قرار است در ماه جاری (میلادی) قوانین پولی را ارائه دهند که می تواند انتقال پول ایران به خاک این کشور را به تاخیر بیندازد یا حتی از آن جلوگیری کند.

مقامات آلمان پس از تلاش و اصرارهای واشنگتن برای جلوگیری از انتقال بیش از 300 میلیون پول ایران که در یکی از حساب های بانکی متعلق به این کشور در هامبورگ ذخیره بود، موافقت کرده اند تا قوانین مالی جدیدی را وضع کنند که به گفته مقامات آمریکا می تواند روند انتقال این پول را پیچیده و یا حتی متوقف کند.

بنابراین گزارش، موضوع انتقال پول ایران از هامبورگ به یک چالش و دلخوری در روابط آلمان و آمریکا تبدیل شده بود.

پیش از این رسانه های آمریکایی از تلاش دولت این کشور برای متقاعد کردن مقامات آلمانی برای ممانعت از انتقال پول ایران که جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر قوانین مالی آلمان برای جلوگیری از انتقال پول ایران

تغییر قوانین مالی آلمان برای جلوگیری از انتقال پول ایران