مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 09:202018-08-05اقتصادي

شایعه بنزین در اصفهان بی اثر بود


اگر چه شایعه گرانی و کمبود بنزین در فضای مجازی منجر به صف های طولانی بنزین در برخی از شهرهای کشور شد، اما گویا این بار بازار شایعات بنزینی در اصفهان بی اثر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شایعه افزایش قیمت بنزین اگر چه این روزها از سوی دولتی ها تکذیب شده است و نمایندگان مجلس و وزیر نفت این موضوع را در شرایط فعلی منتفی می دانند، اما این احتمالات موجب شده تا مردم از ترس گرانی بنزین مراجعه بیشتری به جایگاه های سوخت داشته باشند تا حداقل برای یک هفته خود بنزین ارزان تری را خریداری کرده باشند که این اتفاق موجب صف های طولانی بنزین شد.

در اصفهان نیز در برخی ساعات روز شاهد صف های طولانی بنزین هستیم.

البته جایگاه داران بنزین می گویند هنوز دولت هیچ برنامه ای برای افزایش نرخ بنزین به ما ابلاغ نکرده و سوختگیری ها با همان نرخ قبلی انجام می شود.

یکی از شهروندان نیز به خبرنگار ایسنا، گفت: در فضای مجازی پیام هایی مبنی بر گرانی بنزین و اعتصاب دوباره نفتکش ها منتشر شده که من نیز پیرو این خبر به سرعت اقدام به زدن بنزین کردم، اما گویا شرایط آرام است و صف ها در برخی جایگاه ها شلوغ است اما بنزین با همان نرخ قبلی هنوز توزیع می شود.

یکی دیگر از شهروندان در خصوص شایعات بنزینی منتشر شده در فضای مجازی، گفت: با وجودی که این خبر را دیدم، اما توجهی به آن نکردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه بنزین در اصفهان بی اثر بود

شایعه بنزین در اصفهان بی اثر بود