مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1397 ساعت 14:552018-08-07اقتصادي

اختصاص 270 میلیون یورو به واردات کاغذ/رسانه های مخالف را باید بیشتر حمایت کرد


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اگر اکنون وزارت جهاد کشاورزی اجازه برداشت چوب از جنگل های شکسته بدهد شاهد تولید 100 هزار تن کاغذ خواهیم بود تصریح کرد: - با تغییر نرخ ارز در ماه های اخیر 270 میلیون یورو به واردات کاغذ اختصاص دادیم.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اگر اکنون وزارت جهاد کشاورزی اجازه برداشت چوب از جنگل های شکسته بدهد شاهد تولید 100 هزار تن کاغذ خواهیم بود تصریح کرد: با تغییر نرخ ارز در ماه های اخیر 270 میلیون یورو به واردات کاغذ اختصاص دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سلطانی فر امروز (16 مرداد ماه) در مراسم جشن روز خبرنگار در کرمان اظهار کرد: گرانی و کمبود کاغذ عنصر اولی در اقتصاد رسانه نیست و نخستین مساله تامین کننده اقتصاد رسانه، آگهی است.

وی با بیان اینکه شرایط کشور در ماه های اخیر موجب شده حوزه تبلیغ خود را نمایان تر نشان داده و بخشی از مشکل درآمد مربوط به این است که آگهی ها کم شده است، تصریح کرد: آگهی های دولتی نیز خیلی کاهش یافته و شاید هدفمندتر شده اما ضریب آن به شدت کاهش یافته است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت فروش نشریات و روزنامه ها و با ابراز تاسف از کاهش خرید روزنامه به عنوان اولویت اول خرید خانواده ها گفت: موضوع کاغذ بحث جهانی دارد و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 270 میلیون یورو به واردات کاغذ/رسانه های مخالف را باید بیشتر حمایت کرد

اختصاص 270 میلیون یورو به واردات کاغذ/رسانه های مخالف را باید بیشتر حمایت کرد